Jak zamówić jeśli jesteś najemcą mieszkania od naszego partnera:

01

Zadzwoń do swojego kontaktu technicznego lub właściciela mieszkania i zgłoś swój problem.

02

Po otrzymaniu od zarządcy Twojego mieszkania zgłoszenia, oddzwonimy do Ciebie i umówimy dogodny termin naprawy.

03

Zjawimy się w uzgodnionym terminie i rozwiążemy Twój problem.

Jak zamówić jesli jesteś nowym klientem

01

Jeśli wiesz czego potrzebujesz wybierz usługe i związany z nią produkt w naszym sklepie. Jeśli nie znasz przyczyny problemu, zadzwoń spróbujemy Ci pomóc.

02

Zakup i zapłać za usługę i wybrany produkt w naszym sklepie. W wiadomości do zamówienia zostaw datę i godzinę kiedy będziemy mogli Cię zastać domu.

03

Oddzwonimy i potwierdzimy datę i godzinę oraz upewnimy się ze będziemy mieć wszystko czego potrzebujemy aby Ci pomóc.

04

Zjawimy się w uzgodnionym terminie i rozwiążemy Twój problem.