Jak zamówić jeśli jesteś najemcą mieszkania od naszego partnera:
01
Zadzwoń do swojego kontaktu technicznego lub właściciela mieszkania i zgłoś swój problem.
02
Po otrzymaniu od zarządcy Twojego mieszkania zgłoszenia, oddzwonimy do Ciebie i umówimy dogodny termin naprawy.
03
Zjawimy się w uzgodnionym terminie i rozwiążemy Twój problem.
Jak zamówić jesli jesteś nowym klientem
01
Jeśli wiesz czego potrzebujesz wybierz usługe i związany z nią produkt w naszym sklepie. Jeśli nie znasz przyczyny problemu, zadzwoń spróbujemy Ci pomóc.
02
Zakup i zapłać za usługę i wybrany produkt w naszym sklepie. W wiadomości do zamówienia zostaw datę i godzinę kiedy będziemy mogli Cię zastać domu.
03
Oddzwonimy i potwierdzimy datę i godzinę oraz upewnimy się ze będziemy mieć wszystko czego potrzebujemy aby Ci pomóc.
04
Zjawimy się w uzgodnionym terminie i rozwiążemy Twój problem.